Ydelser

Forebyggelse og håndtering af stress hos dine medarbejdere – enkelte greb, der gør en stor forskel

Udover at have store menneskelige konsekvenser for den enkelte, kan stress blandt medarbejderne påvirke en organisation i negativ retning og medføre generel dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

Som leder kan det være svært at forebygge stress og nogle gange ser vi det slet ikke komme.

Hos Domus Practica vil du som leder få værktøjer og inspiration til at forebygge stress hos medarbejderne og til at takle den svære samtale med medarbejderen om stress. Vi vil bl.a. fokusere på hvordan du afkoder, om medarbejderen er stresset og hvilken type samtale, du skal afholde med medarbejderen – afhængigt af stressniveau.

Ledelse gjort praktisk og enkelt

Domus Practica
v/Tina Buch Olsson
Kirstineparken 30
2970 Hørsholm

© Domus Practica | All Rights Reserved.