Ydelser

Håndtering af konflikter med kunder

Målgruppe: Ledere på alle niveauer. HR på alle niveauer. Arbejdsmiljørepræsentanter. Medarbejdere med kundekontakt.

Dette inspirationsoplæg giver deltagerne enkle, praktiske værktøjer til at forebygge og håndtere konflikter med kunder

I langt de fleste tilfælde er der god og konstruktiv dialog mellem medarbejdere og deres kunder. Men af og til opstår der konflikter med en kunde, som kan være meget svære for dine medarbejdere at håndtere.

På dette oplæg får deltagerne – gennem relevant teori og værktøjer – inspiration til – så vidt muligt – at forebygge at konflikten opstår og på at håndtere selve situationen, så konflikten ikke optrappes. Vi fokuserer på, hvordan ledere og kollegaer kan støtte – både i selve situationen, hvor konflikten optrappes samt efter konflikten.

Ledelse gjort praktisk og enkelt

Domus Practica
v/Tina Buch Olsson
Kirstineparken 30
2970 Hørsholm

© Domus Practica | All Rights Reserved.