Ydelser

Håndtering af den nødvendige, vanskelige samtale

Målgruppe: Ledere på alle niveauer. HR på alle niveauer

Dette inspirationsoplæg giver deltagerne enkle, praktiske værktøjer til at gennemføre den vanskelige samtale med en medarbejder, hvor adfærden skal ændres

Som leder skal man sikre, at medarbejderne performer og har den rette adfærd, hvis de ønskede resultater skal opnås. Det betyder, at man som leder skal sætte ind, hvis noget skal ændres – og det kan være en vanskelig samtale at tage – især hvis ændringen handler om noget mere personligt som fx adfærd, og især hvis du i øvrigt er glad for medarbejderen.

På dette oplæg får deltagerne konkrete værktøjer til at forberede og gennemføre den vanskelige samtale, på en måde der kan gavne både organisationen og medarbejderen. Udover forberedelsen og opfølgningen sætter vi fokus på, hvordan man som leder får det ønskede budskab igennem på en måde, der ikke ødelægger relationen til medarbejderen og på, hvordan man takler uventede reaktioner.

Ledelse gjort praktisk og enkelt

Domus Practica
v/Tina Buch Olsson
Kirstineparken 30
2970 Hørsholm

© Domus Practica | All Rights Reserved.